فروش دستگاه لیزر موهای زائد در بوشهر با اقساط بدون بهره

2 سال پیش ، بوشهر ، بوشهر

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود. ***

فروش دستگاه لیزر موهای زائد در بوشهر توسط شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب تولیدکننده، وارد کننده و ارائه دهنده انواع دستگاه های زیبایی، لیزر، جوانسازی و لاغری با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید و فروش دستگاه های زیبایی و لیزر

نصب و راه اندازی دستگاه لیزر و همچنین نحوه کار با آن توسط متخصصین ماهور طب به طور کامل و رایگان به پزشک و اپراتور دستگاه داده خواهد شد. فروش دستگاه لیزر مو در بوشهر به روش های مختلف نقد و اقساط بدون بهره همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر انجام می شود. از شرکت ماهور طب می توانید دستگاه لیزر لونا را به همراه یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش خریداری کنید.

قیمت دستگاه لیزر موی زائد لونا بسیار مناسب است، زیرا فروش این دستگاه در بوشهر توسط شرکت اصلی ماهور طب و بدون واسطه انجام می شود.

معرفی دستگاه لیزر سه طول موج لونا

دستگاه لیزر سه طول موج لونا جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر برای انواع پوست و مو با تیپ های رنگی مختلف می باشد. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی و چیلر داخلی قدرتمند است که می توان فرایند لیزر را با توان بالا و بدون ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست بر روی تمامی تیپ های پوستی انجام داد.

دستگاه لیزر الکس دایود اندیگ لونا موثرترین لیزر برای از بین بردن موهای زائد در انواع تیپ های پوستی می باشد. طول موج الکساندرایت 755 نانومتر مناسب افراد با پوست های روشن است. طول موج دایود 810 نانومتری به عمق بیشتری از پوست نفوذ می کند و برای تیپ های پوستی گندمی و سبزه مناسب می باشد. طول موج اندیاگ 1064 نانومتری قابلیت نفوذ بسیار بالایی دارد و مناسب افراد با پوست های تیره می باشد.

شرکت ماهور طب آماده ارائه خدمات زیر به مشتریان عزیز در سراسر ایران می باشد:

• ارسال کلیه دستگاه ها به سراسر کشور با ارایه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

• خدمات مهندسی شامل نصب و گارانتی و تعمیر و پشتیبانی و انجام سرویس دوره ای منظم

• آموزش تخصصی اپراتوری رایگان دستگاه

• ارائه مدرک گواهینامه آموزشی بین المللی از مراکز معتبر علمی

• نصب و راه اندازی دستگاه به صورت رایگان

• دارای ضمانت اصالت دستگاه ها و پشتیبانی معتبر تمامی محصولات

• مشاوره در زمینه تجهیز مطب و کلینیک ها

• تامین و تجهیز مراکز زیبایی، مطب ها و بیمارستان ها

قبل از تهیه و سفارش دستگاه لیزر سعی کنید مشخصات و ویژگی های آن را به دقت بررسی کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید. به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص انواع دستگاه های لیزر با مشاوران مشاهور طب تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موی زائد یاری کنند. مشاور ماهور طب : 09132042648

آدرس سایت : www.mahourteb.com

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!

آگهی های مشابه
متاسفانه نتیجه ای یافت نشد!
ثبت آگهی رایگان