فروش دستگاه لیزر لونا پلاس سه طول موج و مجهز به چیلر داخلی در قزوین

2 سال پیش ، استان قزوین ، قزوین

اولین سوالی که برای پزشکان در خصوص خرید دستگاه لیزر موهای زائد مطرح می شود این است که دستگاه های لیزر موجود در بازار چه تفاوتی با هم دارند و کدام یک از آنها برای مطبشان مناسب تر هست. برای خرید دستگاه لیزر مو حتما به نوع پوست مراجعین خود دقت کنید و دستگاهی را خریداری کنید که با انواع تیپ های پوستی سازگار باشد.

مشخصات دستگاه لیزر لونا پلاس الکس دایود اندیاگ

دستگاه لیزر لونا پلاس جدیدترین و بروزترین دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع تیپ های پوستی می باشد. این دستگاه مجهز به چیلر داخلی قدرتمند و سیستم خنک کننده بسیار قوی است که می توان با وجود این قابلیت منحصر بفرد، فرایند لیزر را با توان بالا و بدون ایجاد سوختگی روی سطح پوست و همچنین درد بر روی تمامی تیپ های پوستی انجام داد.

ویژگی های دستگاه لیزر لونا پلاس :

• مناسب برای تمامی تیپ های پوستی با انواع ضخامت مو

• دارای قدرت نفوذ و جذب بالا در ملانین مو و حذف موثر موهای زائد

• مجهز به سیستم خنک کننده مجزا و چیلر داخلی

• بدون درد، کبودی و سوختگی

• توانایی هندپیس با شات نامحدود

• لیزربار محصول شرکت جنوپتیک آلمان

• مجهز به چیلر و کمپرسور های پاور

طریقه نصب و راه اندازی دستگاه لیزر لونا پلاس و همچنین نحوه کار با آن توسط متخصصین ماهور طب به طور کامل و رایگان به پزشک و اپراتور دستگاه داده خواهد شد. فروش دستگاه لیزر مو در قزوین با قیمتی بسیار مناسب به دست خریداران می رسد و شما می توانید بدون واسطه با یکی از بزرگترین شرکت های تولید و فروش دستگاه های زیبایی و لیزر کشور در ارتباط باشید.

فروش دستگاه لیزر مو در قزوین به روش های مختلف نقد و اقساط بدون بهره همراه با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر انجام می شود.

فروش انواع دستگاه های زیبایی و لیزر در قزوین

شرکت ماهور طب تولید کننده و عرضه کننده انواع دستگاه های زیبایی و لیزر در قزوین می باشد. برخی از این دستگاه ها عبارتند از : دستگاه لیزر موی زائد لونا پلاس، دستگاه RF فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن بلسا، انواع دستگاه های هایفو اولترا، سه بعدی، چهاربعدی، واژینال، جوانساز، لاغری، لیفتینگ صورت، دستگاه لیزر رفع تاتوی کیوسوئیچ، دستگاه لیزر co2 فرکشنال، دستگاه بادی آنالایزر، دستگاه اسکین آنالایزر و

در صورت داشتن هرگونه سوالی در زمینه خرید دستگاه لیزر موهای زائد در قزوین می توانید پاسخ خود را از طریق تماس تلفنی با مشاوران ماهور طب دریافت نمایید.

مشاور ماهور طب : 09132042648

آدرس سایت : www.mahourteb.com

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!

آگهی های مشابه
متاسفانه نتیجه ای یافت نشد!
ثبت آگهی رایگان