فروش دستگاه لیزر موی زائد دایود در کرمانشاه

2 سال پیش ، استان کرمانشاه ، کرمانشاه

دستگاه رفع موهای زائد دایود الکس اندیاگ لونا پلاس از جدیدترین تکنولوژی های روز برای حذف موهای بدن استفاده می کند. با استفاده از این دستگاه به راحتی می ‌توان لیزر موهای زائد را بدون کوچکترین عوارض یا درد خاصی انجام داد. یکی از ویژگی ‌های اصلی این دستگاه کاهش ضخامت موهای زائد و نابودی کامل فولیکول های مو می باشد.

پالس و انرژی دستگاه لیزر لونا پلاس مستقیماً به فولیکول‌ موی زائد اعمال می ‌شود و در مقایسه با سایر دستگاه ها به پوست اطراف فولیکول کمترین آسیب را می رساند. پس از تمام شدن جلسات لیزر با این دستگاه غالبا منجر به حذف دائمی 80 الی 90 درصد موهای زائد می شود.

استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ لونا پلاس به دلیل دارا بودن طول موج دایود، سوختگی کمتر و کارایی بسیار بهتری را برای افراد با پوست سبزه فراهم می کند.

مزایای دستگاه لیزر لونا پلاس

• طول موج و انرژی بالای دستگاه

• مناسب برای انواع تیپ های پوستی

• عملکرد سریع، سرعت شات بالا و کاهش تعداد جلسات درمان

• دارای چیلر داخلی قدرتمند و مجهز به خنک کنندگی با قدرت بالا

• ارائه درمان بدون درد

• دارای هندپیس قدرتمند با طول عمر طولانی

• دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت

پزشکان محترم برای خرید دستگاه لیزر موی زائد در کرمانشاه باید حتما در مورد دستگاه، کمپانی سازنده و شرکت ارائه دهنده دستگاه تحقیق کنند تا با مشکلاتی از قبیل سوختگی پوست بیماران و یا عدم جوابگویی مناسب مواجه نشوند و بتوانید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را خریداری نمایند.

بر اساس ویژگی ها و قابلیت های ذکر شده در مورد دستگاه لونا پلاس، اگر به دنبال خرید دستگاه لیزر موی زائد سه طول موج با کیفیت و مرغوب هستید، به شما توصیه می کنیم دستگاه لونا پلاس را در صدر انتخاب های خود قرار دهید.

خرید دستگاه لیزر لونا پلاس در کرمانشاه

خرید دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ لونا پلاس با توجه به نتایج درمانی فوق العاده، هزینه های جانبی کم و همچنین قیمت مناسب آن انتخاب فوق العاده هوشمندانه ای برای تجهیز مراکز زیبایی، کلینیک ها و مطب ها در زمینه لیزر موهای زائد در استان کرمانشاه می باشد.

فروش دستگاه لیزر موهای زائد در کرمانشاه توسط شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب تولید کننده، وارد کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات زیبایی، لیزر، لاغری و جوانسازی با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه انجام می شود. شرکت ماهور طب دستگاه لیزر لونا پلاس را همراه با آموزش کامل توسط متخصصین شرکت به فروش می رساند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه لیزر موهای زائد در کرمانشاه و کسب اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با مشاوران ماهور طب در ارتباط باشید.

مشاور ماهور طب: 09132042648

آدرس سایت : www.mahourteb.com

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!

آگهی های مشابه
متاسفانه نتیجه ای یافت نشد!
ثبت آگهی رایگان