فروش دستگاه لیزر موی زائد، در یاسوج

2 سال پیش ، کهگیلویه و بویراحمد ، یاسوج

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع دستگاه لیزر موی زائد تولید و روانه بازار شده است. در این میان دستگاه لیزر سه طول موج الکس دایود اندیاگ یکی از پیشرفته ترین و پرطرفدارترین دستگاه های لیزر به شمار می آید و بسیاری از کلینیک های زیبایی از آن برای از بین بردن موهای زائد مراجعین خود استفاده می کنند.

نکته مهمی که در مورد خرید دستگاه لیزر سه طول موج وجود دارد، نحوه تشخیص دستگاه اصل و تقلبی است. این مساله به آسانی قابل تشخیص نیست و حتی افراد حرفه ای نیز گاهی نمی توانند اصل یا تقلبی بودن دستگاه را تشخیص دهند. تنها مرجع درست برای اعتماد کردن در مورد دستگاه های لیزر، خرید از شرکت های معتبر و با سابقه در این زمینه می باشد.

اگر قصد دارید دستگاه لیزر سه طول موج واقعی و مطابق با استانداردهای جهانی را خریداری کنید باید حتما از معتبر بودن شرکتی که این نوع دستگاه را ارائه می دهد مطمئن شوید و سپس این دستگاه را خریداری کنید. شرکت ماهور طب با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و واردات دستگاه های زیبایی، لیزر و لاغری دستگاه لیزر سه طول موج لونا پلاس را مطابق با استانداردهای جهانی و با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار ایران کرده است.

دستگاه لیزر لونا پلاس دارای سه طول موج الکساندرایت 755 نانومتر، دایود 808 نانومتر و اندیاگ 1064 نانومتر است که ترکیب این سه طول موج باهم منجر به جوابدهی بسیار عالی برای لیزر موهای زائد در انواع تیپ های پوستی می شود.

مواردی که پزشکان عزیز قبل از خرید دستگاه لیزر موی زائد در یاسوج باید به آن ها توجه کنند شامل موارد زیر است:

• مناسب بودن دستگاه لیزر برای انواع تیپ های پوستی

• دوره لیزر و تعداد جلسات درمان

• میزان هزینه های تعمیرات دستگاه

• سیستم کولینگ و خنک کنندگی دستگاه

• کاربری دستگاه لیزر موهای زائد

• قیمت دستگاه لیزر

• گارانتی دستگاه لیزر موی زائد

• خدمات پس از فروش قابل ارائه توسط شرکت فروشنده

• امکان خرید دستگاه لیزر مو به صورت نقد یا اقساط

فروش دستگاه لیزر موهای زائد در یاسوج توسط شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب تولید کننده، وارد کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات زیبایی، لیزر، لاغری و جوانسازی با بیش از یک دهه فعالیت در این حوزه انجام می شود. شرکت ماهور طب دستگاه لیزر لونا پلاس را همراه با آموزش کامل توسط متخصصین شرکت به فروش می رساند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه لیزر سه طول موج لونا پلاس در یاسوج و کسب اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با مشاوران ماهور طب در ارتباط باشید.

مشاور ماهور طب: 09132042648

آدرس سایت : www.mahourteb.com

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!

آگهی های مشابه
متاسفانه نتیجه ای یافت نشد!
ثبت آگهی رایگان