خرید لیزر مو، فروش اقساطی لیزر سه طول موج در گرگان

2 سال پیش ، گلستان ، گرگان

امروزه انواع مختلفی از دستگاه های لیزر در بازار وجود دارد که انتخاب یکی از آن ها به عنوان مناسب ترین دستگاه لیزر موی زائد کار بسیار دشواری است، چون هر کدام از دستگاه های لیزر دارای مزایا و معایب مختلفی هستند و برای افراد با تیپ پوست های مختلف طراحی و ساخته شده اند.

دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ لونا پلاس جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر موی زائد برای افراد با تیپ پوست های مختلف است. این دستگاه لیزر دارای چیلر داخلی قدرتمند و سیستم خنک کننده بسیار قوی می باشد که می توان فرایند لیزر موهای زائد را با توان بالا و بدون ایجاد سوختگی روی سطح پوست و ایجاد درد برای همه تیپ های پوستی انجام داد.

نمایندگی فروش دستگاه لیزر مو در گرگان

شرکت ماهور طب دستگاه لیزر موی زائد لونا پلاس را با بهترین شرایط فروش در استان گلستان و شهر گرگان عرضه می کند. قیمت دستگاه لونا پلاس بسیار مناسب است، زیرا فروش این دستگاه لیزر در گرگان توسط شرکت اصلی تجهیزات پزشکی ماهور طب و بدون هیچ واسطه ای انجام می شود.

طریقه نصب و راه اندازی دستگاه لیزر لونا پلاس و همچنین نحوه کار با آن به طور کامل و به صورت رایگان توسط متخصصین شرکت ماهور طب به پزشک و اپراتور دستگاه لیزر داده خواهد شد. فروش دستگاه لیزر مو در گرگان به طرق مختلف نقدی یا اقساط بدون بهره انجام می شود. شما می توانید با خرید دستگاه لیزر موی زائد لونا پلاس یک سال گارانتی و همچنین ده سال خدمات پس از فروش بر روی دستگاه دریافت نمایید.

شما پزشکان محترم استان گلستان اگر قصد دارید دستگاه لیزر سه طول موج واقعی و مطابق با استانداردهای جهانی را خریداری کنید باید حتما از معتبر بودن شرکتی که این نوع دستگاه را ارائه می دهد مطمئن شوید و سپس این دستگاه را خریداری کنید. شرکت ماهور طب با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید و واردات دستگاه های زیبایی، لیزر و لاغری دستگاه لیزر سه طول موج لونا پلاس را مطابق با استانداردهای جهانی و با کیفیت بسیار بالایی تولید و روانه بازار ایران کرده است.

در صورت داشتن هر سوالی در زمینه خرید دستگاه لیزر موی زائد در گرگان می توانید پاسخ خود را از طریق تماس تلفنی با مشاوران ماهور طب دریافت نمایید.

مشاور ماهور طب: 09132042648

آدرس سایت : www.mahourteb.com

*** تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!

آگهی های مشابه
متاسفانه نتیجه ای یافت نشد!
ثبت آگهی رایگان